26 maj 2013 <3

Idag för ett år sedan fick jag veta att jag hade fått den här lägenheten i Göteborg, sjuk känsla var dett! Jag minns hur allt var problem innan. NÄ!  För då var livet ingen  dans på rosor PRECIS! Jag var så  jävla deppig och var så jävla less på livet som fan men så kom mamma till skolan och jag såg  i hennes ögon att det var någonting men visste ingenting. Efter en stund så sa hon hemlighetsfull att jag hade fått en lägenhet i Göteborg. Det var overkligt för jag blev så chockad och glad på samma gång. JAAAAAAAAAAAAA!   SKREK JAG BARA OCH GRÄT AV CHOCKTILLSTÅND OCH HOPPADE PUSSADE OCH KRAMADE MAMMA!!! DET VAR SÅ STORT FÖR MIG!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG RYSER NÄR JAG SKRIVER DETTA MEN SÅ JÄVLA GLAD ÖVER DET FORTFARANDE.    Jag har världens finaste lägenhet man kan önska sig i Olskroken, i hela världen. Jag älskar mitt liv för nu, ett år fram har jag fått  ett eget klädprojekt som jag  ALLTID drömt om och det är nu  verklighet och nu den 7juni är min eget catwalk som hållit på i 5månader och det känns  BÄST!!!!!!!! Sedan har jag kommit på världens bästa jobb MAMAS RETRO EN FANTASTISK ARBETSPLATS SOM JAG ÄLSKAR BARA!