SKRÄPMAT, MICHELLE SVENDSEN OCH JAG!
Jag vet inte hur jag ska börja med det här blogginlägget, faktiskt. En bra början kan ju vara att jag har haft en väldigt intressant assistent, som är lite av en B- kändis nu. För fyra år sedan lärde jag känna en possitiv, energisk, sprallig, social, öppen och en mycket drivkraft tjej som jag älskar fortfarande. Vi gick ut på klubbar och hade fett roligt, vi hade mysiga fredagsmys och lördagsmys och shoppade ihjäl oss och vi åt pizza och mc'Donalds varje gång vi sågs och vi skrattade så vi vek oss. När hon slutade hos mig så kändes  som att vi gick isär och att allt bara blev ett minne blott. Nu har vi gått våra egna vägar i livet och lever helt olika liv. Jag jobbar som säljare och hon som B-kändis. Hon är idag en förebild för mig, för att hon tränar hårt och är i kändislivet men hon verkar fortfarande ha fötterna på jorden. Jag vill kunna bli som henne, Michelle Svendsen. Att alla vet vem jag är, fast som rullstolsbunden och att alla tar mig som jag är. Jag älskar dig Mich!
 
Bilder på henne förr och nu!