Spontantrip till Stockholm

Hej alla goa läsare!

Hur är läget? Själv mår jag bra. I helgen var jag i Stockholm, på en spontantrip. Jag åkte upp i fredags morse, kl. 07.05 med Mtr express, det var lugnt på tåget. Jag var jättetrött men jag var så taggad så det fanns inga ord. Jag sov bara två timmar i fredagsnatt för att jag kunde inte sova för jag var så spänt i kroppen hur det skulle bli i Stockholm och sådär, men det gick bra.

När jag kom fram så gick jag till Scandic Hotell och checkade in mig och åkte upp i hissen till mitt rum och det var de finaste rummet.

Jag bytte om och drog mig till tunnelbana för att åka till mall of Scandinavia och skulle shoppa. Jag shoppade jättemycket och var där i sju timmar. Det var jättekul att vara där.

Jag åkte hem vid kl. 20.30 på kvällen till hotellet. Jag åkte hem med tunneltåget till Stockholm City och då var jag förvirrad för att jag kände inte hur jag skulle ta mig till hotellet....hahaha. Men till slut hittade jag och gick in till mitt rum.

Jag bytte om och gick ut på Vapiano och sedan på en bar intill hotellet fasten jag ville gå ut och dansa. Det blev ingenting med det men baren var halvskum så jag gick hem och sov. Det gick inte att sova så jag låg vaken hela natten tills på morgonen.

Sen gick jag upp och åt frukost, villade och gick ut igen på Stockholm City och shoppade lite till, åt på ett caffé och sedan drog jag hem till Göteborg med tåget.

Jag har haft en underbar resa! :)

 
 
Bilderna är huller och buller men det var kul helg!