ASSISTANS GÖR MIG GALEN!

Hej!

Jag har länge varit missnöjd med mitt assistans bolag och nu ska ni få höra...
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket för att jag har det kaos i mitt liv. Det är så här att jag har Humana Assistans bolag i 3 år. Hela den här perioden som jag har dem har jag problem. Jag har 3 ordinarie som jobbar med mig, men det är ju så att de kan inte jobba varje dag och bolaget kan inte hantera situationen fast det är bara så, och ändå har dom ingen koll på vem som ska jobba i stället, i stället får jag vikarier som jag inte känner. Så här är det varje vecka för mig och det är fruktansvärt oacceptabelt. Detta gör mig förbannad, frustrerad och ledsen för att mitt liv hänger ju inte med längre, mitt liv hänger på vikarier och Assistans bolaget som att jag har ingen kontroll över mitt eget liv.

Omkostnadspengarna vill jag ha en trevligare assistans än vad jag har nu, för att bolaget sätter in personal som jag inte tycker om eller trivs med och det tycker jag att det är respektlöst. Varje dag vet jag inte vem som ska komma hem till mig och kan inte planera mina dagar och det är oacceptabelt!!!!