Jag gör en insamling till molidräkt

Hej! 

Jag heter Viktoria Andersson och är 24 år. Jag lever med en cp-skada som gör att jag sitter i rullstol. Jag gör en nu en molli-insamling för att jag vill ha mollidräkt som gör att min kropp får lugn och ro. Jag har cerebral pares som heter dyskinetisk CP som gör att min kropp inte gör som jag vill. Jag har dåliga rörelser i kroppen som gör att jag aldrig varit stilla i kroppen utan jag rör mig hela tiden och mitt tal påverkas också utav detta. När jag ska äta så fastnar det i halsen på mig också pågrund av detta. För ett år sedan så provade jag mollidräkten och den gör så att min kropp blir lugn och sammarbetar med mig i mitt liv och nu vill jag ha en egen dräkt för den är den bästa hjälp jag har fått i hela mitt liv mot min spastisitet. Vill ni hjälpa mig och sponsra mig så jag får råd att köpa en egen mollidräkt som kostar 25 000:- ? Jag blir överlycklig för allt stöd och bidrag jag kan få!

Swisha mig på 
0760514004

 

PEACE AND LOVE
Viktoria Andersson