Jag söker nya assistenter hos Allas Assistans
 Allas Assistans söker personlig assistans!

Hej! Jag heter Viktoria Andersson, jag är 24 år gammal och bor Göteborg! Jag är en glad, sprallig och utåtriktad tjej som har många järn i elden. Jag har en CP-skada som gör att jag sitter i rullstol och jag har assistans dygnet runt. Jag behöver hjälp med allt i min vardag så som morgonrutiner, klä på mig, göra utflykter, gå till jobbet, städa, laga mat, inreda m.m. Jag tycker också om att
flänga på stan och ha kul.

Mina förhoppningar med en personlig assistent är att du har jobbat inom personlig assistans innan. Du ska vara att du är trygg, säker, jordnära och är precis som jag glad, sprallig och utåtriktad. Du ska helst vara över 25 år och ha erfarenhet. Du ska också vara tillgänglig och flexibel, tex när det behövs personal under kort varsel. Ni jobbar där jag befinner mig och om jag reser följer ni också med vart jag än åker. Om någon är sjuk i mitt team på
min resa så ska ni kunna hoppa in.

Jag söker också en arbetsledare som ska ha koll på schemat och alla bemanningar.

Du som vill söka den här tjänsten kan höra av dig till mig på PM eller här i kommentarsfältet så kontaktar jag dig.

Mvh Viktoria Andersson