I ETT SAMARBETE MED DERMOSIL
 
Hej alla underbara läsare. 
 
Hur mår ni? Jag har inte mått så bra det senaste tre veckorna. Jag har haft afte på tungan, sedan utväcklades det till ett virus som nu gav mig en infektion i halsen som jag fortfarande har ont i men nu tar jag pencilin för det och mår bättre så kanske blir bra om en vecka. Men nu skulle jag inte prata om mina sjukdommar...Istället ska jag prata om mitt första sammarbete.
 
För några veckor sedan så kontaktade Dermosil (hudvårdsföretaget) mig och frågade om jag ville samarbeta och jag tänkte  ba "-jag är på" med en gång. Detta är mitt första riktiga blogg-samarbete med något och jag är så stolt över min blogg "att den växer och växer för varje dag som går". Jag älskar er alla som läser min blogg!  
 
Här kommer jag nedanför visa Dermosil's ansiktsmask och den gör så att huden stärks och återfuktas.
  
 
 
Den är en fyllig och vårdande mask med en lyxig känsla, den innehåller lingonfröolja ,solrosfröolja och bladextrat från rosmarin. 
Andvänd masken en gång per vecka eller vid behov. Även ni som har känslig hud kan använda produkten. Nu har ni sett den här masken på mig och den är jätteskön på mitt ansikte. Ni kan hojta till mig om ni undrar något om den här ansiktsmasken.
 
Nu ska jag träffa min mamma och bara myyyyysa<3
 
Ni underbara läsare får ha en fin kväll ni med!