Jag är världens gladaste tjej

O.M.G vilken dag idag det har varit! Kom till Mamas Retro Gårdsten med min mamma och jobbade med att sy en haklapp. Plötslig när jag skulle ner i min permobilfack där jag har mobilen --"MAMMA SA JAG "HÖGT "Min mobil är såååååå varm " " Batteriet exploderar snart, sa mamma för hon kände på den. Vi stängde av den och jag saknade min mobil hela jobbet. Jag kunde inte använda den på hela dagen. Åkte efter Mamas Retro till stan och gick in till PHONE HOUSE. Jag ska ju byta mobil nästa vecka för att den har gått ut nu i maj, men då sa han "mobil butiksbiträden" när vi hade berättat attt den var explosionsrisk. " DU FÅR EN NY IDAG!!!!" JA BAAA: VAAA? ÄR DET SANT! JAG BLEV ÖVERLYCKLIG OCH HOPPADE II RULLSTOLEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Och då sa han "vilken mobil vill du ha" Jag vill ha något billigare abonnemang och då sa han att han hade Samsung galaxy S7 och jag blev bara stummare och stummare för jag har alltid velat ha den mobil. Nu är jag världens gladaste tjej på hela joeden för jag har Samsung S7!
Haklappen är klar också och det känns skönt.