JAG MÅR DÅLIGT!

Hej mitt klotterblan

Idag har jag inte mått såbra. Jag var på möte och på mötet blev kaos. Jag vill ite ha några förändringar i mitt liv. JAG HATAR FÖRÄNDRINGAR OCH DET VILL MAN JU INTE HA NÄR MAN MÅR BRA! Men just nu när jag mår psykiskt dåligt så måste jag förändra mitt liv. Jag vill inte ha någon proffisionell hjälp men det kan vara bra men jag vägrar! Jag får se om jag tar kontakt med proffshjälp. Kanske, kanske inte. Jag fick så panikånggest idag så jag inte kunde andas nästan för det gjorde så ont i mig. Det kändes som om bröstet gick i tusen delar och gråtet flödade så som aldrig har varit förut. Jag vill vara den Viktoria Andersson förr, när jag var ett litet barn som sitter i mammas famn och hade inga problem alls. Jag önskar att jag inte har några problem i världen, men alla har det. SÅ ÄR DET!