Sjukan

Imorse Kl. 08;48 var jag på toa... sedan när jag skulle sätta mig i min rullstol så small det i min rygg. Det gjorde så ont så att jag skrek i 10minuter som jag aldrig gjort förut och jag fick två ipren. Jag fick lägga mig i min säng men det gick inte för att jag hade ont och jag skrek bara så jag sate mig upp och Jag försökte kolla på svtplay. Kunde inte andas nästan heller....i en halvtimme satt jag upp och tog ett bad efteråt men ingenting hjälpte ju så jag tog en ipren en gång till men det hjälpte ju ingenting helller. Ringde 1177 och. pratade med dem och sjukskörterskan tyckte att jag skulle åka in till kungälvs sjukhus. Jag fick en taxi till 11:50 och åkte in till vårcentralen jour. Sjukskörterskan som var inne i kassan såg på mig och sa att jag var smärtpåverkad och Jag har aldrig haft så ont som idag så att sjukskörterskan i kassan märkte det idag.... jag fick gå in till läkaren och han kände på min rygg och han sa att jag kunde få en spruta i min rumpan. Jag ville inte

ha den först men han och min bästa vän/assistent som övertalade mig så jag slapp att ha ont. Jag fick min sptuta och min kropp slappnade av och det var så skönt.Imorse Kl. 08;48 var jag på toa... sedan när jag skulle sätta mig i min rullstol så small det i min rygg. Det gjorde så ont så att jag skrek i 10minuter som jag aldrig gjort förut och jag fick två ipren. Jag fick lägga mig i min säng men det gick inte för att jag hade ont och jag skrek bara så jag sate mig upp och Jag försökte kolla på svtplay. Kunde inte andas nästan heller....i en halvtimme satt jag upp och tog ett bad efteråt men ingenting hjälpte ju så jag tog en ipren en gång till men det hjälpte ju ingenting helller. Ringde 1177 och. pratade med dem och sjukskörterskan tyckte att jag skulle åka in till kungälvs sjukhus. Jag fick en taxi till 11:50 och åkte in till vårcentralen jour. Sjukskörterskan som var inne i kassan såg på mig och sa att jag var smärtpåverkad och Jag har aldrig haft så ont som idag så att sjukskörterskan i kassan märkte det idag.... jag fick gå in till läkaren och han kände på min rygg och han sa att jag kunde få en spruta i min rumpan. Jag ville inte

ha den först men han och min bästa vän/assistent som övertalade mig så jag slapp att ha ont. Jag fick min sptuta och min kropp slappnade av och det var så skönt. 
restem av dagen spenderade jag och min bästa vän/assistent i Kungälv och promenerade överallt.