Sommaren
Hej finisar! 
 
Hur mår ni? Själv är det... ja, vad ska man säga? Jag vet inte hur jag mår egentligen, det är bara kaos i mitt huvud och inom mig, som en berg och dalbana. Jag vill bara säga förlåt att jag inte har bloggat så mycket men det här är min blogg och jag sköter den hur jag vill och det är här mina regler. När och hur jag vill blogga bestämer jag och nu var det ett tag sedan jag bloggade men det är inte min mening att jag ska ha en bloggpaus ifrån imorgon. Den här sommaren har varit underbara, roliga och kaosiga dagar. Jag har varit inne i på psyket flera gånger och då ni förstår att jag inte har mått så himla bra det senaste. Så imorgon ska jag börja om igen med min blogg och känner att nu ska det bli bra igen med bloggen för det här går inte. Jag ska försöka få till fem till tio inlägg per dag för nu är jag tillbaka!
 
Igår var det min 26e födelsedag!