Kärlek, sex och rellationer vid assistans. Våga öppna er killar. Nu är det snart 2019 om en månad imorgon!!!!!!!!!!!!
Jag stör mig så mycket på killlar!!!!!!!!!  Jag är så trött och arg på dem. Jag har assistans dygnet runt och det är min vardagliga verklighet och jag kan inte hjälpa att jag har det så här jobbigt.
Jag hatar assistans egentligen för att jag får inte min privata tid med killar som jag vill. killar på bado eller tinder backar när jag berättar att jag har assistans. detta är inte okej. jag är som jag är! killar får faktiskt aceptera min sitiuatio!  Killar jag chattar med killar vågar inte träffa mig bara för att jag har assistans  hur är det om ni har assiatns? Det är inte aceptabelt att jag ska behöva öppna upp mig för killar och sedan backar dom ur. det är så fruktansvärt irreterade och jag acepterar inte detta längre! det är svårare för er killar som inte har assisans som kan vara vad dom vill. Men vi funktinshindrade är också sexuella varelser som alla andra har behov normala. Alla assistenter har tystnadsolikt så om jag har sex  med killar så får dem inte säga detn till någon. Är det. så att ni är rädda för att det ska komma ut i samället, tänker jag? Eller är det. något annat som ni inte vågar att berätta?
 
Jag har haft sex med alla typer av killar och dem hr accepterat mig som jag är. våga öppna er!!!!!!!!!!!!!!!!!!