Nu börjar jag min karriär
Hej alla mina läsare! 
 
Hur mår ni? Jag mår bra. Idag har jag jobbat på mamas retro och det var kul. Sedan har jag inte gjort ett skit, bara tagit det lugnt och nu tvättar jag mina kläder och allt.  För er som vet att jag jobbat på Mamas Retro i Göteborg i fyra år nu och idag är den bästa dagen i mitt liv för vet ni vad jag ska göra? 🙂 Jag ska bara jobba måndagar, sedan är jag ledig ifrån jobbet och om jag känner att jag vill jobba dem andra dagar så kan jag det också men det är inget måste. Måste  har jag känt i tre år? Jag har alltid känt att jag  viljat ha ett jobb där jag vill komma, hur och när jag vill jobba och bestämma vilka tider jag vill jobba. Nu kan jag välja min väg i livet  och  välja hur dagen ska vara och mitt liv kommer bli så fantastiskt och roligare här inne på bloggen. Ni kommer se ett annat liv av   mig som jag inte har kunnat visa er innan. Min blogg kommer bli helt annorlunda för nu börjar min karriär.