HJÄLP MIG ATT BLI FSSHION STYLIST!
 
 

Hej, mitt namn är Viktoria Andersson och jag är en 25-årig tjej. Jag är en glad, sprallig och utåtriktad. Jag jobbar på en mamma och barn secondhand och på min fritid så älskar jag att shoppa kläder och skönhet, så ja, jag har alltid jag älskat kläder. Mode och design är min passion i livet. Min dröm har alltid varit att bli Stylist och när jag gick i särskolan på gymnasiet så kunde jag inte söka in på den skola jag ville, för att det inte inriktar sig på det valet jag ville bli så jag fick ta det som fanns och det finns inga stylistskolor på särskolor i Sverige. Alla andra vanliga skolor finns det men inte särskolan?   

Nu är det såhär att jag har en CP-skada och jag sitter i rullstol och min ekonomibidrag inom Försäkringkassan är inte mycket.   Det är såhär att jag sökt in på en stylistutbildning i Stockholm som börjar 23/2 som är på 8 gånger den är privat och det går ej söka studiemedel så nu vill jag bedja till alla er av hela mitt hjärta och göra mig till den lyckligaste tjejen i världen att hjälpa mig ekonomiskt så jag kan gå den här utbildningen.Alla bäckar små tar jag tacksamt emot. 

Här får ni även info till min skola och min mamma Eva-britt  hansson nr: 0702-663769 och mail: [email protected] Om ni vill veta mer och eller ha det bekräftat 

Med vänliga hälsningar 

Viktoria Andersson  

Länsförsäkringar 

Konto: 9022.65.745.14 

Ni kan swisha till mig på 0760514004