Kan min dröm utbildning som stylist bli sann?

Mitt namn är Viktoria Andersson, 25 år och jag bor i Göteborg. Jag har en cp-skada som gör att jag sitter i rullstol. Jag är en glad, sprallig och utåtriktad tjej som har många eld i järnet, haha. Jag jobbar på ett socialt företag för kvinnor och transpersoner samt dagligverksamhet för funktionsvarationer som stått utanför arbetsmarknaden. Jag jobbar på Mamas retro vid Masthuggstorget Vi får in skänkkläder och barnleksaker som vi sorterar, tvättar, sorterar igen, ser till att dom fräscha o rena, stryker kläderna, prismärker och in i butik och säljes. Vi har också en ateljé där gamla kläder som vi får in som inte går att sälja så syr vi om dem eller lagar.  
Jag har vunnit alla dessa svenskaregler som finns när man är rullstolburen och har ett funktionshindrade gällande arbetsmarknaden . Jag är världens stoltaste Viktoria Andersson som har fått så bra jobb i fyra år men nu vill jag bli mosdestylist. Min dröm har alltid varit att bli Stylist. Jag sitter i rullstol och mitt ekonomibidrag inom försäkringskassan är inte mycket. Det är såhär att jag sökt in på en stylistutbildning i Stockholm som börjar i höst. Den är privat och det går ej söka studiemedel så nu vill jag bedja till alla er av hela mitt hjärta och göra mig till den lyckligaste tjejen i världen att hjälpa mig ekonomiskt så jag kan gå den här utbildningen.  
Här är informationen Om ni vill veta mer,  
http://www.imagefocus.se/

Med vänliga hälsningar  

Viktoria Andersson  
Mail:[email protected]  
Länsförsäkringar  
Konto:9022.65.745.14  
Ni kan swisha till mig på 0760514004 
Med vänliga hälsningar

 

Viktoria Andersson