mår dåligt
Hej på er!
 
Hur mår ni? Jag mår inte såbra längre, jag har inte varken lust eller ork för att blogga just nu men jag uppdaterar ibland ändå för att jag vill vara aktiv men  ändå känner jag att jag är fysik och psysikt sjuk för att blogga egentligen. Hoppas ni förstår och att ni inte skriver dumma kommentarer till mig, för då mår jag ännu sämre. Men igår så var  det hemskt och detttaag skrev jag på min på min faceboook!

Efter många besök på salhgrenska sjukhus den här månaden och idag blev det akut på gynakuten eftersom jag har blött i nästan en hel månad så tröttnade jag på mina hemska mens. Jag har suttit här i 5 timmar nu och jag börjar bli nervös inför mitt läkarbesök . Jag vet inte om dom lägger in mig och kollar på mitt underliv. jag har fått nu ont i huvudet i 2 dagar men det är så konstigt att mina prover säger någonting annat än vad jag känner . I en vecka har jag haft blödningar som är så hemska och min kropp orkar inte med detta mer.
Jag har darrat flera dagar nu som om min kropp inte hänger med.  Det är Alltid någonting som jag bär inom mig som är jobbigt men jag är stark endå för ja är ett maskrosbarn 💖


Dagens logg på facebook.
Igår var jag i kvinnokliniken och var där i 6 timmar för att kolla min underliv. Alla sa att allt är normalt och jag ska ta tablett för att stoppa blödningen i 2veckor. Men jag tror inte på tabletterna för att jag har blött mer inatt än andra nätter. Tror ni på att tabletterna hjälper?
 
Lessen att jag är dålig aktiv här på bloggen, men det är svårt nu för mig att hålla uppe bloggen just nu.
 
Puss vi ses snart igen