Nu blöder jag inte mer!
Hej alla underbara läsare, hej!
 
Inatt har jag inte blött någonting så när jag vaknade imorse så skrek jag och hyllade mig själv för att det var så jävla skönt att det har sllutat av tablettterna men nu har jag svårt att kissa och svamp i underlivet istället men jag är världens gladaste kvinna nu idag. Åt frukost vid tv, duschade och badade, fikade och håller på att göra hemma fix så att jag får klart hemma någongång. Nu kommer jag bli fitnesskvinna fanimig så ska på gymmet imorgon och bränna lite fett. :D Nu tävlar jag inför nästa år för då jävlar ska ha gått ner alla mina kilon på ett halvår. Om alla kan, så KAN JAG! :D  Nu ska jag bara dricka shake hela tiden och äta barbels. varje dag ska jag äta protein, shake, frukt och grönsaker.  En gång i veckan ska jag slarva men ainte som förut!  PUnkt! Ikvväll ska jag sista gången på länge ska jag trycka i mig all onödigt saker som jag kommer spy av reesten mitt liv. fast om man är dålig och såna saker så får jag ta undantag.   
 
Bilderna som jag har härnedan är ifrån. när jag var 15-17år. Saknar den. tiden men nu jävlar :D