LIVSANDA BOLAG
Livsanda Assistans bolag är underbarast i hela världen.  Bolaget 
har  allt som man kan önska sig.  Det gör allt för kundens välmående,  tryggt assistansteam och ett fungerande liv för  oss som har det svårt med varsdagen. 
 
Jag har haft bolaget för åtta år sedan men flyttade runt däremellan och nu så är jag tillbaka och det är det bästa som hänt mig. I fem år har jag haft kaos i dem andra assistansbolagen och aldrig känt att jag passar in där som jag gör på Livsanda.  I mars detta året så bestämde jag mig för att lämna allt som var trasigt inombords i mig och så spontan som jag är och kommer alltid vara så skrev jag på ett avtal med Livsanda.  Nu har jag haft Livsanda  i sex månader och jag känner mig så lättnad för att jag har fått tillbaka friheten som jag  hade för åtta år sedan och jag känner mig lugnare för framtiden. 
 
Livsanda bolag gör så roliga aktiviteter 
 
 
Jag älskar LIVSANDA!
 
 
En tjejkväll med Johanna toftby var jag innan jag bytte över till Livsanda och det var mysigt.......