Viktväktarna
Hej alla söta läsare!

Hur. mår ni?? Själv är det sådär,men kämpar på med min hälsa. Det gå välr bra men samtidigt får jag tvinga mig fram och det är svårt. Häromdagen var jag hos viktväktarna och  vägde mig igen  och vågen stod inte på vad jag ville att den skulle stå på. Varje gång jag kommer dit och ska väga in mig så står det olika på vågen och den gör mig galen..... mina coacher  ska kolla om Viktväktarna kan göra så att rullstolburna och även fast man har något rörelsehindrade ifrån födseln eller när man blir rörelsehindade kan vara med i nätsystemet för att  anpassa  programet för oss också . Nätsystemprogrammet är anpasssat för alla som går och inte för oss funkisar. Jag tycker att det är också väldigt dåligt att dom inte har ngon lift eller sittvåg bara stå våg som inte är anpassad för oss. Detta program är ju för alla men dem har ju inte räknat med oss och fdet gör mig förbannnad men det kommer nog, ska vi se ska jag se till 😇

Annars älskar jag att gå på torsdagarsmötena  för att man får pepp av cochaerne, deltagarna berättar om sina  tips och trix, får böcker varje vecka om mat som man kan laga till alla och det bästa är att man kan äta all mat och sötsaker fast med måtta såklart.  Det bästa är också att man får en guldstjärna om man klarat av visa steg och när man har gått ner till dit man vill och håller sig i säkert i två år (jag vet inte eller om man har gått ner dem kilon som man vill ner till och hålla sig ett tag) , så får man vara guldmedlem resten av sitt liv. 
 
Viktväktarna är det bästa jag har gjort i hela mitt liv.... 
 
 
 
Nu ska jag lägga mig och sova.....
 
Puss och kram ifrån en trött Vichy