HJÄLP MIG ATT BLI FASSHION STYLIST!
v
 Hej! 
Mitt namn är Viktoria Andersson, 25 år och jag bor i Göteborg. Jag har en CP-skada som gör att jag sitter i rullstol men jag låter inget  hindra mig, för jag är den jag är. Jag är en glad, sprallig och utåtriktad tjej som har många järn i elden, haha.  Jag jobbar på ett socialt företag för kvinnor och transpersoner samt dagligverksamhet för människor med funktionsvariationer och som står utanför arbetsmarknadenJag jobbar på Mamas retro vid Masthuggstorget Vi får in skänkkläder och barnleksaker som vi sorterar, tvättar, sorterar igen, ser till att dom fräscha o rena, stryker kläderna, prismärker och in i butik och säljes. Vi har också en ateljé där gamla kläder som vi får in som inte går att sälja så syr vi om dem eller lagar .och allt som vi gör om säljer vi i butiken. 
Jag har vunnit över alla normer som samhället har när en är rullstolsburen och har ett funktionshinder inom arbetsmarknaden. Jag är stolt som har fått så bra jobb och jag har varit där i 4år. Men nu vill jag bli modestylist! Min dröm har alltid varit att bli stylist. Jag sitter i rullstol och mitt ekonomiska bidrag inom försäkringskassan är inte mycket. Det är såhär att jag sökt in på en stylistutbildning i Stockholm som börjar i höst. Den är privat och det går ej söka studiemedel så nu vill jag bedja till alla er av hela mitt hjärta och göra mig till den lyckligaste tjejen i världen att hjälpa mig ekonomiskt så jag kan gå den här utbildningen.   
Här är informationen  Om ni vill veta mer,  
http://www.imagefocus.se/diplomerad-personal-sho…/4589601320 
Min blogg heter: http://vichysmode.blogg.se/ 
Med vänliga hälsningar   
Viktoria Andersson   
Mail: [email protected]   
Länsförsäkringar   
Konto:9022.65.745.14   
Ni kan swisha till mig på 0760514004