min dröm ska bli
 Om ett år är jag. 60kilo mindre i Viktväktarna... 

Jag väger nu: 110kilo 

  • Mål: 50 kg.

  1. New york 2019 och åka till dem största shoppingstäderna i världen  

  1. Jag vill ha S - M i KLÄDER 

  1. Ta bort bristningar och ärr på min kropp. 

  1. Videoblogga och blogga 

  1. Jag vill opera mig. Stora tuttar ska jag ha, inga hängpattar. 

  1. Fettsuga mig,  

  1. Mollidräkt 

  1. Racerunning cykel 

  1. Mina assistenter ska kunna bära mig. 

  1. Jag ska bli fashion-stylist 

  1. Pierca mig i naven och tatuera mig 

  1. Sola solarium,  

  1. Kunna. göra benpressen och alla andra maskiner i gymmet.  

  1. Gå på fester och utgångar hur mycket jag vill. 

  1. Resa med familjen 

  1. Husbila 

  1. Bada i havet och i sjöar 

  1. Åka hela runt i hela Sverige med min familj och campa.  

  1. Sitta på golvet/utomhus Grilla i gräsmatttan eller vart jag än ska jag kunna sitta utan en rullstol. 

  1. Ha fina kläder och make up