Sjukhuset
Hejj alla babe!
 
Hur mår ni? Själv blev inagd på östra sjukhuset pga av att jag hada astma anfall inatt.  Jag blev så dålig igårkväll så att jag inte kunde andas nästan så att det blev akut.  Jag fick hjälp på morgonen men det är fan inte kul att sitta på akuten hela natten och jag fick sitta hela natten och andades tungt. jag kunde ha dött nästan, så rädd var jag. Det som hände inatt var bland det obehagligaste jag varit med om. idag har jag inte kunnat gå ut utan jag har varit inne och sovit och vilat bara. Vad har ni gjort i helgen? Förutom astmanfallet under natten har jag bara varit hemma och tagit lugnt.
 
Nu ska jag skriva ner på V-loggar och hitta på olika videos så  att jag kan börja med det på Youtube i höst, när jag gått ner i vikr. Min målvikt är - 30kg eller mer inom 3 månader
 
pUSS Och kraM
Viktoria