Värsta
Hej alla söta läsarre!

Hur mår ni? Jag mår sådär faktiskt. Jag har  haft så mycket dåligt med mitt liv det senaste månaden, så jag vill bara  skriiiikkkaa men det går inte... Jag vill bara känna attt koroppens obehag ska försvinna . Det är somatt  mina känslor inte kommer ut utan det är som att mina känslor är inom mig som inte kommer ut helt. Jag får panik och ångest fast jag stänger dom inombord i mig och det är inte bra jag vet. jag stänger Inom mina känslor mer och mer för att jag vill inte.känna smärtan i hjärtat....  Jag vet inte vem jag är just nu...  Jag är sjuskriven i tre månadet pga at jag känner att jag är slut i min kropp så som jag aldrig känt förut. På  onsdag ska jag prata med min Arbetskonsulent ifrån kommunen och det är ett stressande  moment i mig som gör mig  jättestressad och ont i min mage när jag tänker på det.