JAG HAR FÅTT MIN MENS
 Hej alla kära bloggläsare

Hur mår ni? Jag mår som jag mår. ångest över framtiden och  för lvet. Allt händer just nu och  jag vet inte vad jag sks ta vägen.Mitt liv är som en begdalbana och jag vet inte hur jag ska orka. Jag har mål som jag inte kan göra för att jag villl ta det lugnt med min hälsa och komma ner i varv först innan jag tar tag i mitt liv. Bloggen uppdateras ibland, men det är ju så artt jag lovat er och för mig att blogga 5.10 hgånger per dag men mitt mående däger annat och då lysnar jag på mitt mående. Jaag kan i alla fall berätta. Sedan jag var 12 och ett halvt år hade jag min första mens och på hösten när jag började på högstadiet så började jag äta p-piller för att det var pinxsamt ((att få  hjälp av elevassistenterna och min mamma) på toaletten och få hjälp med min intimhygienen och jag har inte haft blödningar eller mens på 13 år och slutade äta p-piller i december 2017. En sen kväll innan julafton spontanbestämde jag mig att nu räcker det med mitt hormoner i min kropp och dom här månaderna har varit jobbiga för att jag har känt av min kropp i mars, april och maj  och då mina första smärtor kom me ingen mens, då jag gick till min barmorslka som är världens bästa ochbom jag inte hade fåt min mens i juni/juli så skullle jag få en tablett som skulle få igång mensen men i sommar har det varit så varmt, nästan 30grader varmmt och då ville jag inte ha mensen för att jag sitter ner hela tiden och nä man sittter och det är varmt därnere så får man svamp och det är ju förståligt När jag inte hade fått min mes så valde jag att vänta ett tag till för att jag ville att det skulle sättas igång på ett vanligt och normalt sett men jag undrade varför jag inte har fått den i juni/juli ochi augusti? Jag har inte fått symtomren i juni.juli och i august. WHY WHY WHY NOT, I WHEN SCARED AND  I AM STERIL????   När inte det kom och nu i slutet av august och början september  så kände jag samma symptom i i mars/maj och i början av juli men då kände jag ju hur ont jag hade i magen men nu var det sammsa symtom men då trodde jag inte att den skulle komma för att jag jaja sånt är livet, tänkte jag men den 5 september 2018 så fick jag min mens och jag är så tacksam för det .  Välkommen mensen!!! 
 
 
 Bilden här är. så ytlig och kaotiskt inom mig,