Helg och måndagsångest
Hej!

Hur mår ni? Själv är det sådär med mig idag och hela helgen har jag haft grov ångest. I onsdagskväll såg jag en youtuber som jag älskar, jag lägger in en hennes video här neranför.  Men ialla fall berättade hon om stn psykisk ohälsa. Jag grät, grät och. grät och kände igen mig i hennes berättelse så jag bestämde mig i onsdagskväll med min mamma om att jag skulle göra likadan resa som henne fast  min resa. Jag sa till,mig själv att nu i torsdags så börjar jsag mitt nya liv. Jag började bra men. så kom det en sak ivägen som jag aldrig trodde skulle  få i brevlådan. Jag mår så dåligt så jag kan inte sluta. tänka på det.  Jag htaar mitt liv och min psyksk ohälsa just nu. ja, när jag är på tobben så händer det alltid någonting som gör mitt liv till botten igen. Just nu orka jag inte mer!!!!! !Jag hoppas jag mår bra snart igen! :)