Just nu
HeJ!

Just nu sitter jag här i mitt rum och bloggar om blablabla. nej men satt och kollade på Nellies Berntssoons blogg och läste lite och lite andra bloggar innan jag började skriva här. Jag vill och ska  bli känd också men varför är det ingen som skriver till mig att jag har en grym blogg ? Varför är det ingen som skriver till mig? Det är så tråkigt att få inga kommetarer. tycker ni min blogg är tråkig ler vad är problemet? : Jag vet att jag har en dålig period nu men men alla har dert ibland.  Är det så att ni tänker såhär att jag är en rullstolsburen brud   som inte skriver något intressant? Jag är bruden som vill bli som kissie, kenza och alla dom andra influencers. jag är inte den rullstolburna bruden som vill bli behandlad som ett sär utan jag vill bli brhandlad som en vanlig hen. mina mål i livet är ju faktiskt att etablera mig i bloggvärlden som rullstolsburen utan hinder. 
 
nu ska jag bada och sedan blir det exx on the beeach sista  avsnitet. spännande. puss