22 augusti 2019 idag är det den jobbigaste dagen i mitt liv
 

💕💕💕💕 

Det finns inga ord hur mycket jag saknar dig mamma. JAG VILL HA TILLBAKA TIDEN MED DIG MEN NU ÄR DET SÅ OCH JAG KAN INTE SPOLA TIDEN TILLBAKA. 
💎💎💎💎 
Jag kan känna din värme idag och alltid fast du är lååångt ifrån mig, så är du med mig ändå varje sekund och varje dag som går!  
Du var alltid glad, positiv, utotriktad, sprallig, envis, spontan, och du levde livet som en stjärna och du var som en virvelvind som alltid lyste upp som en ängel.  
Jag älskar dig mamma 

 

💕💕💕💕 

Nu är det bara vi tre systrar och vi ska ta hand om varandra och vi ska gå hand i hand tills döden skiljer oss åt..  

Älskar er mest av allt Sissi & Klara 

💕💕💕💕 

 


💕💕💕💕 

💕💕💕💕 
 
💕💕💕💕 
#1 - Ulrika

Blogga är bra för det rensar tankarna :)

Jag har kikat runt lite.. Gör du kläder eller är du på gång att göra?

Svar: Hej fina du! Jag älskar att sy kläder och jag vill öppna en online shop på nätet där jag säljer mina saker men det har inte blivit av. Det är en dröm jag har som kanske kommer längre fram i livet.
Viktoria Andersson