Överraskningen
Hej mina fina läsare💕
 
Hur mår ni ikväll? Själv  är det bra än i morse. Efter frukosten så klädde jag på mig och stack till stan för att min  bästa assistent hade gjort en överaskning. när vi kom till stan så satte hon ögonbinda på mig och min assiistennt körde mig till Centralen och kom in på ett cafe där jag fick lukta, känna och röra den saken. Jag trodde det var något jag skulle få av henne för hon lurade mig totalt i en vecka. Jag fick en kram av den här saken och jag kunde inte förstå.   När jag rörde någott i som var hårig så förstog jag vad det var men jag kunde inte säga vad. det  var. Jag kunde inte sätta in i ord. Och när jag fick se den här saken så var det min gamla assistent 💗 😍  Vi fikade och myste, sedan varjg i stan, åkte hem, åt mat, tvättade och nu ska jag umgås med Astrid, min kompis.
 
Vad har ni gjort idag ochvad ska ni göra i helgen?
Imorgon blir det bara chill i stan igen
 
Puss